Monday, March 3, 2008

KENTONION

Είσουν ωραίος σαν άγγελος με δυο φτερούγες ανοιχτές.
Στην άκρη των κλεισμένων μου παραθυριών,
σ' ένα παίξιμο ματιών εδώ κι εκεί,
στους μαύρους τοίχους και στα κεραμίδια,
στη σκοτεινιά που ολόγυρά μου απλώνει
τ΄όνομά σου: ένας αίνος που παίζει στο φως.
Λυπήσου τη φλόγα που μάταια σκορπώ
Κοιμήσου στης αγκάλης μου το λίκνο.
Δε σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη


To puzzle των στίχων:
1. Κ Βάρναλης Οι πόνοι της Παναγίας
2. Γ. Αηδονόπουλος Υποψία
3. Κ. Παλαμάς Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου Λόγος Πρώτος
4. Κ. Καρυωτάκης Πρέβεζα
5. Ι Γρυπάρης Ο Νυμφίος
6. Ν. Βρεττάκος Μεγαλυνάρι
7. Ν. Λαπαθιώτης Εκ βαθέων
8. Απ. Μελαχρινός Στροφή
9. Γ. Σεφέρης Κίχλη Γ

4 comments:

Φαίδρα Φις said...

καταπληκτικό!

σας χαιρετώ

Weaver said...

Καλλιτέχνης του collage νεαρέ μου, τους χαιρετισμούς μου.

Anonymous said...

Πολύ όμορφο!

μαριάννα said...

Και πολύ πρωτότυπο!